Atsiliepimai
Aprašymas
Leidinys „Reklama ir firmos įvaizdis“ susideda iš dviejų dalių. Pirmoji leidinio dalis skirta tarptautinės reklamos veiklos pagrindams aptarti. Apibūdinti svarbiausieji tarptautinės reklamos veiklos terminai, kryptys, klasifikacijos. Supažindinama su šiuolaikinės reklamos proceso ypatumais, reklamos veikla marketingo sistemoje.
Antroji leidinio dalis skirta reklamos veiklai ir firmos įvaizdžiui nagrinėti. Šioje dalyje aptartos svarbiausios reklamos savybės, pateikti reklamos veiklos plano rengimo etapai. Aptarta firmos įvaizdžio esmė ir svarbiausios jo formavimo ypatybės. Trumpai aprašyti svarbiausieji reklamos platinimo kanalai ir kiti dalykai, turintys įtakos firmos įvaizdžio formavimui.
Leidinys „Reklama ir firmos įvaizdis“ susideda iš dviejų dalių. Pirmoji leidinio dalis skirta tarptautinės reklamos veiklos pagrindams aptarti. Apibūdinti svarbiausieji tarptautinės reklamos veiklos terminai, kryptys, klasifikacijos. Supažindinama su šiuolaikinės reklamos proceso ypatumais, reklamos veikla marketingo sistemoje.
Antroji leidinio dalis skirta reklamos veiklai ir firmos įvaizdžiui nagrinėti. Šioje dalyje aptartos svarbiausios reklamos savybės, pateikti reklamos veiklos plano rengimo etapai. Aptarta firmos įvaizdžio esmė ir svarbiausios jo formavimo ypatybės. Trumpai aprašyti svarbiausieji reklamos platinimo kanalai ir kiti dalykai, turintys įtakos firmos įvaizdžio formavimui.
Atsiliepimai